Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

JayVandermark

Jižní Čechy

Ten styl jednání, který jste zažil, je skoro jak přes kopírák, co já jsem zažil v Č. B. V Krumlově jsem z obsluhy také nebyl dvakrtát nadšený.

0/0
24.8.2011 16:12

aby diskuse neměly sysl

Tohle je typické pro podniky, kde majitel osobně nedohlíží

Zažila jsem něco podobného, když jsem průvodcovala se zájezdem u Zlaté husy v J. Hradci - u snídaně došla káva a džusy, když jsem šla slušně upozornit do kuchyně, kde se obsluha zašívala, sprostě odsekli. U večeře nám chtěli dát něco jiného, než jsme měli ve smlouvě - pomohlo až zavolání majiteli na mobil.

+1/0
17.8.2011 7:47

asas

Byl jsem v Krumlově minulý měsíc a mám podobné zkušenosti.

Škoda, město je to krásné, ale personál ve třech ze čtyř podniků by spíš patřil do nějakého pajzlu paroubkovského RaJe.

+1/0
16.8.2011 23:05

pedr64

no, ona má ta servírka ale pravdu

krumlov je typická turistická destinace, která nežije z místních nebo štamgastů, ale z turistů, kteří přijedou jednou za život. Takže rychle oškubat, zítra přijednou jiný kavky

+1/0
16.8.2011 12:57

PeTaX

To je jev, který setrvale pranýřuji

Majitel není ve své provozovně (možná jich má deset) a personál si z toho udělá socialistickou cochcárnu.

+1/0
16.8.2011 12:38

honzin06

...

Zajímavý blog, myslel jsem, že takové jednání, jak v těch restauracích předvedli, už dnes u nás není ani možné. Myslím, že bez udání jmen těch restaurací je ale článek "polovičatý" a k žádné nápravě nepovede. Předpokládám, že jste si tu vloženou stovku vzal po drzém jednání obsluhy zpátky. Zdraví H.

0/0
16.8.2011 12:16

Aldobah

Re: ...

Myslím, že trh v tomhle smyslu funguje možná pomalu, ale neomylně. Pokud s tím majitel nic neudělá, tak jednou ponese následky a bude nucen změnit přístup nebo prodat.

Navíc se obávám, že majitel je z řady těch, kteří to sledují z povzdálí jako investici, ne jako rodinný podnik, který by rád předal do dalšího pokolení, takže uvedení podniku ho moc pálit nebude. V tom spatřuji největší problém našich služeb. Zatímco většina hotelů, restaurací atd. např v Rakousku je v rukou rodin po několik generací, tak u nás bylo toto zpřetrháno komunismem. Není to segment, kde se dá zbohatnout za pár měsíců/let, tak to asi ani neláká...

+1/0
16.8.2011 13:20



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.